Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.

S.O.S. szállítás Budapesten közigazgatási határán belül

Webáruházunkban lehetőség van “S.O.S. szállítást” választani, Budapest közigazgatási határán belül. Az “S.O.S. szállítás” hétköznapokon és munkanapokon a rendelés napján történő szállítást jelent. 

Melyik termékeknél vehető igénybe az S.O.S. szállítás? 

A MoziShop.hu áruházban külön jelöljük azokat a termékeket, amelyek esetében tudjuk biztosítani az S.O.S. szállítást Budapest közigazgatási határán belül. Azon termékek esetében, ahol kérhető az azonnali szállítás Raktáron, valamint “S.O.S. szállítás info itt” felett egy kék pipa egyidejű jelöléssel láttuk el. 

Meddig kérhetek “S.O.S. szállítást”?

A hétköznap, munkanapokon legkésőbb 15:00-ig leadott rendelések esetén tudjuk garantálni az “S.O.S. szállítást”, ami a rendelés napi kézbesítést jelenti. “S.O.S. szállítás” bankkártyás (Barion online fizetés), valamint banki előre történő átutalással történt fizetés esetén vehető igénybe (a banki utalásnak a rendelés napján 15:00-ig be kell érkeznie a számlánkra, hogy tudjuk biztosítani az aznapi kézbesítést). Amennyiben hétköznap, munkanapokon 15:00 után adnád le a rendelést “S.O.S. szállítás” igénnyel az a következő munkanapon, hétvégi, munkaszüneti napon történt rendelések pedig a rendelést követő első munkanapon kerülnek kézbesítésre.

Mit jelent a Budapestre történő szállítás?

Budapest teljes területén, a közigazgatási határig tudjuk biztosítani az “S.O.S. szállítást”.

Budapest közigazgatási határán belüli szállítási díjszabás:

S.O.S. szállítás Budapest közigazgatási határán belül: 1990 Ft

Mi történik a rendelés leadását követően? 

A webshopban történt rendelés leadását követően az “S.O.S. szállítást” végző Apró Futár diszpécsere munkaidőben felveszi a kapcsolatot a vásárlásnál megadott telefonszámon a vásárlóval, vagy a címzettel, és egyeztet a kiszállítás várható időpontjáról. 

FONTOS: A futár addig nem indul el a csomagért, amíg a diszpécsernek nem sikerül egyeztetnie a vásárlóval, címzettel. 

Az egyeztetést követően elindul a futár a MoziShop.hu raktárába a csomag felvétele céljából. 

A csomag felvételét követően a lehető legrövidebb útvonalon elindul a csomag címzettje felé, ahol átadja a csomag még a rendelés napján.

A csomag aktuális munkafolyamatáról folyamatos e-mail értesítést kap a vásárló, címzett. Így a szállítás megrendeléséről, az időpont, szállítási cím egyeztetésről, a futár indulásáról, a csomag felvételéről, valamint a sikeres kézbesítésről is.

A csomag célállomásra történő megérkezésekor, az átadás előtt a futár egy zárt, logisztikai rendszerben rögzítésre kerülő fényképet készít a csomagról. Ezzel a fotóval igazolja a futár, hogy a csomag ugyanabban az állapotban kerül kézbesítésre, mint ahogy azt a csomag felvételénél megkapta.

A rendelésedet karton dobozban helyezzük el, a szükséges térkitöltő anyag felhasználásával, hogy a szállítás közben ne érje sérülés a vásárolt termékeket.

Gyakran ismételt kérdések az “S.O.S. szállítás” kapcsán

Minden, a webshopban található termék esetén kérhető “S.O.S. szállítás”, ami megtalálható a MoziShop.hu raktárában? 

A futárok a gyors kézbesítés érdekében motorral közlekednek, ami korlátozza a csomagok méretét, az egyszerre szállítható súlyt. A 45 cm-nél nagyobb termékeket, mint például a plakátok nem tudja a futár biztonságosan, sérülés mentesen szállítani. Ezért jelöljük az “S.O.S. szállítással” rendelhető termékeket külön a webáruházban.

Mi történik, ha hétvégén, vagy 15:00 után kérek “S.O.S. szállítást”?

A csomag feldolgozása a következő munkanapon történik ez esetben. Az Apró Futár diszpécsere azon a napon egyeztet a szállításról a címzettel, amikor a csomag feldolgozásra kerül. 

Figyelembe kell vennem a termék adatlapján feltűntetett várható szállítási időpontot?

Amennyiben a terméknél jelöljük az “S.O.S. szállítás” lehetőségét, akkor nem irányadó a feltűntetett várható szállítási dátum, hiszen ez az időpont a hagyományos szállítási formákra értendő.

 

Miért fontos a “Raktáron” és az “S.O.S. szállítás info itt” felirat felett a kék pipa egyidejű jelzése?

 

A “Raktáron” jelzés automatikus, a webshop aktuális, elérhető készlete alapján jelenik meg a webshopban, azonban az “S.O.S. szállítás info itt” - kék pipa jelzés manuálisan kerül megjelenítésre. Így előfordulhat, hogy elfogy egy termék, elsősorban alacsony raktárkészlet esetén. Így még aktív a “S.O.S. szállítás info itt” - kék pipa jelölés, azonban a termék már nem vásárolható meg. 

 

Mi történik, ha olyan terméket is vásárolok “S.O.S. szállítást” kérve, ami esetén nem választható ez a szállítási megoldás?

 

Előfordulhat, hogy olyan terméket vásárolsz “S.O.S szállítást” kérve, amit nem tudunk számodra biztosítani. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot, és egyeztet a lehetséges megoldásokról.