Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.

S.O.S. szállítás Budapesten közigazgatási határán belül

Az Aprófutár.hu 2021. november 25.-i tájékoztatása alapján a szolgáltatást jelenleg nem tudják biztosítani. 
 

Webáruházunkban lehetőség van “S.O.S. szállítást” választani, Budapest közigazgatási határán belül. Az “S.O.S. szállítás” hétköznapokon és munkanapokon a rendelés napján történő szállítást jelent. 

Melyik termékeknél vehető igénybe az S.O.S. szállítás? 

A MoziShop.hu áruházban “RAKTÁRON” jelöléssel megjelenő termékek esetén tudjuk biztosítani a rendelés napján történő “S.O.S szállítást”. Kivételt képeznek a 45 cm-nél nagyobb termékek, mint például a plakátok. 

Meddig kérhetek “S.O.S. szállítást”?

A hétköznap, munkanapokon legkésőbb 15:00-ig leadott rendelések esetén tudjuk garantálni az “S.O.S. szállítást”, ami a rendelés napi kézbesítést jelenti. “S.O.S. szállítás” bankkártyás (Barion online fizetés), valamint banki előre történő átutalással történt fizetés esetén vehető igénybe (a banki utalásnak a rendelés napján 15:00-ig be kell érkeznie a számlánkra, hogy tudjuk biztosítani az aznapi kézbesítést). Amennyiben hétköznap, munkanapokon 15:00 után adnád le a rendelést “S.O.S. szállítás” igénnyel az a következő munkanapon, hétvégi, munkaszüneti napon történt rendelések pedig a rendelést követő első munkanapon kerülnek kézbesítésre.

Mit jelent a Budapestre történő szállítás?

Budapest teljes területén, a közigazgatási határig tudjuk biztosítani az “S.O.S. szállítást”.

Budapest közigazgatási határán belüli szállítási díjszabás:

S.O.S. szállítás Budapest közigazgatási határán belül: 1990 Ft

Mi történik a rendelés leadását követően? 

A webshopban történt rendelés leadását követően az “S.O.S. szállítást” végző Apró Futár diszpécsere munkaidőben felveszi a kapcsolatot a vásárlásnál megadott telefonszámon a vásárlóval, vagy a címzettel, és egyeztet a kiszállítás várható időpontjáról. 

FONTOS: A futár addig nem indul el a csomagért, amíg a diszpécsernek nem sikerül egyeztetnie a vásárlóval, címzettel. 

Az egyeztetést követően elindul a futár a MoziShop.hu raktárába a csomag felvétele céljából. 

A csomag felvételét követően a lehető legrövidebb útvonalon elindul a csomag címzettje felé, ahol átadja a csomag még a rendelés napján.

A csomag aktuális munkafolyamatáról folyamatos e-mail értesítést kap a vásárló, címzett. Így a szállítás megrendeléséről, az időpont, szállítási cím egyeztetésről, a futár indulásáról, a csomag felvételéről, valamint a sikeres kézbesítésről is.

A csomag célállomásra történő megérkezésekor, az átadás előtt a futár egy zárt, logisztikai rendszerben rögzítésre kerülő fényképet készít a csomagról. Ezzel a fotóval igazolja a futár, hogy a csomag ugyanabban az állapotban kerül kézbesítésre, mint ahogy azt a csomag felvételénél megkapta.

A rendelésedet karton dobozban helyezzük el, a szükséges térkitöltő anyag felhasználásával, hogy a szállítás közben ne érje sérülés a vásárolt termékeket.

Gyakran ismételt kérdések az “S.O.S. szállítás” kapcsán

Minden, a webshopban található termék esetén kérhető “S.O.S. szállítás”, ami megtalálható a MoziShop.hu raktárában? 

A futárok a gyors kézbesítés érdekében motorral közlekednek, ami korlátozza a csomagok méretét, az egyszerre szállítható súlyt. A 45 cm-nél nagyobb termékeket, mint például a plakátok nem tudja a futár biztonságosan, sérülés mentesen szállítani.

Mi történik, ha hétvégén, vagy 15:00 után kérek “S.O.S. szállítást”?

A csomag feldolgozása a következő munkanapon történik ez esetben. Az Apró Futár diszpécsere azon a napon egyeztet a szállításról a címzettel, amikor a csomag feldolgozásra kerül. 

Figyelembe kell vennem a termék adatlapján feltűntetett várható szállítási időpontot?

Amennyiben a terméknél jelöljük az “S.O.S. szállítás” lehetőségét, akkor nem irányadó a feltűntetett várható szállítási dátum, hiszen ez az időpont a hagyományos szállítási formákra értendő.

 

Mi történik, ha olyan terméket is vásárolok “S.O.S. szállítást” kérve, ami esetén nem választható ez a szállítási megoldás?

 

Előfordulhat, hogy olyan terméket vásárolsz “S.O.S szállítást” kérve, amit nem tudunk számodra biztosítani. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot, és egyeztet a lehetséges megoldásokról.